Toimitusehdot ja Tietoa maksutavoista

TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan www.gepetto.fi tuotteita myy Gepetto Oy y-tunnus 1704391-2.
Myymme tuotteita 18-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Pidätämme oikeuden
hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden olla myymättä asiakkaalle, jolla on
toistuvia palautuksia.

PALAUTUSOIKEUS

Kuluttajilla on lain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos kyseessä on virheettömän tuotteen palautus , palautuksen kulut maksaa palauttaja. Gepetto hyvittää tuotteen hinnan, hintaan kuuluvine toimitusmaksuineen.

Toimitusehdot tukkuasiakkaille löydät tarkemmin osastolta Jälleenmyyjille

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot niin pääset eteenpäin.

Tietojen syöttämisen jälkeen järjestemä ohjaa sinut maksamaan tilaustasi.

Tieto toimituksen valmistumisesta/lähdöstä postitukseen tulee asiakkaalle sähköpostiviestinä kun tilaus on toimitettu Postin kuljetettavaksi.
Asiakkaalla on vastuu siitä että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti.
Kirjeenä tilatut tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan postiluukkuun/laatikkoon, paketit Posti Express-pakettina(Suomi).
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen
yhteydessä.

Voit tilata toimituksen kauttamme myös suoraan haluamallesi yllätyksen/lahjan/ toimituksen saajalle. Ilmoita silloin asiakkaan huomautukset kentässä jos haluat että laitamme lähetykseen viestin /onnittelut/tms. Kts alempana toimitustapa.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, tai et muuten vaan halua tilata suoraan nettikaupan kautta, voit tehdä tilauksen meille myös
sähköpostilla(gepetto@gepetto.fi). Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero,
sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden tiedot. Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme.
Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Toimitusaika

Huomaa poikkeus 30.6.-15.7.2023 teemme huoltotöitä Gepetossa. Voi tehdä tänä aikana tilauksia mutta toimitukset lähtevät liikkeelle taas 15.7.2023 jälkeen.

Tilauksesi lähtee varastoltamme pääasiassa 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta, ilmoitamme poikkeuksista sähköpostiosoitteeseen, jonka asiakas on ilmoittanut tilaustiedoissa sivuillamme. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä tilauksen yhteydessä. Jos kiire on tulenpalava kannattaa varmistaa onnistuuko vielä soittamalla Anulle +358(0)503765848. Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme pitäisi loppumisen näkyä verkkokaupassa. Jos tuote on kuitenkin ehtinyt loppua ennen tiedon päivittymistä verkkokauppaan asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote toiseen
tuotteeseen, saada maksamansa raha takaisin tai odottaa tuotetta. Toimitukset lähetämme Postin kautta emmekä vastaa Postin toimitusongelmista. Toki pyrimme selvittämään mahdollisia ongelmatilanteita (joskus pitkiäkin viiveitä, erittäin harvinaista, että lähetys olisi kokonaan kadonnut matkalla) mahdollisuuksien mukaan.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tomitamme tilaukset postin kautta perille postiluukkuun/laatikkoon tai ovelle tuotuna.

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Pakkausmateriaalia pyrimme kierrättämään mahdollisuuksien mukaan ja säästämään osaltamme luontoa. Sekä kirjeet että paketit toimitetaan  ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.

Toimitusosoitteen pystyt valitsemaan ostoskorissa.

Tilaukset toiseen osoitteeseen ilman lisäkuluja: Voimme toimittaa tilauksesiyllätykseksi, lahjaksi… toiseen osoitteeseen.

Tilauksen yhteydessä kommenttikenttään voit ostoskorissa voit kirjoittaa lahjansaajan yhteystiedot tai voit valita toimitus toiseen osoitteeseen ja täyttää saajan tiedot. Lähetämme lahjatilaukset ilman hintatietoja.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Virheettömän tuotteen palautuskuluista vastaa tilaaja. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita kun kyse on virheettömästä tuotteesta.

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita.

Kirjeenä tilatut tuotteet palautetaan kirjeenä ja niistä aiheutuneet todelliset kustannukset korvataan asiakkaalle kokonaisuudessaan mikäli kyseessä on tuotteessa oleva virhe, silloin luonnollisesti pakkaus voi olla myös avattu . Ennen palautusta, ota yhteyttä sähkopostilla info@gepetto.fi.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Palautus on ilmaista kun siitä on tehty ilmoitus sähköpostilla info@gepetto.fi tai puhelimitse ja kyseessä on virheellinen tuote. Kerro sähköpostissasi tilausnumerosi ja yhteystietosi.

Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, perimme uudelleen lähetyksestä kuluina normaalin toimitusmaksun. Mikäli palautus on tullut ilman edellä mainittua ilmoitusta
etukäteen, perimme palautuskuluina 10,00€. Tämä kulu kattaa meille palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut ja paketin omistajan selvittämisestä aiheutuneen todellisen työajan. Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja. Oikeiden tietojen antaminen on asiakaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalit toimituskulut uudelleen.

Huom! Ilmainen palautusoikeus koskee Suomen alueelle tehtyjä tilauksia. Ulkomailta palauttaessa, perimme palautuksesta todelliset palautuskulut mitkä vaihtelevat maittain. Mikäli haluat palauttaa ulkomailta paketin, otathan yhteyttä niin saat ohjeet siihen. Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Rahapalautukset:  rahat palautetaan suoraan ilmoittamallesi  tilille palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, viimeistään viikon kuluessa siitä kun palautus on meille saapunut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@gepetto.fi. Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on 6 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Mikäli sinullä on kysyttävää tuotteestasi, otathan yhteyttä meihin.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postille.

Muuta:

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Tietoa maksutavoista

”Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Gepetto Oy.

Pankkimaksut

Pankkinapit

Käytössäsi on: Oma sp,Säästöpankki,POP pankki, À,Handelsbanken, DanskeBank,Nordea, Osuuspankki;Aktia ja S-Pankki fim painikkeet.

Kortit (Credit/Debit)

Visa ja MasterCard

Mobiilimaksut

Siirto.  ja MobilePay