TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan gepetto.fi tuotteita myy Gepetto Oy y-tunnus 1704391-2.
Myymme tuotteita 18-vuotta täyttäneille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Pidätämme oikeuden
hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Pidätämme oikeuden olla myymättä asiakkaalle, jolla on
toistuvia palautuksia.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Täytä kaikki tietosi huolellisesti. Huomaa täyttää kaikki kohdat ja muista hyväksyä toimitusehdot niin pääset eteenpäin.

Tietojen syöttämisen jälkeen järjestemä ohjaa sinut maksamaan tilaustasi.

Tieto toimituksen valmistumisesta/lähdöstä postitukseen tulee asiakkaalle sähköpostiviestinä kun tilaus on toimitettu Postin kuljetettavaksi.
Asiakkaalla on vastuu että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti.
Kirjeenä tilatut tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan postiluukkuun/laatikkoon, paketit Posti Express-pakettina.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen
yhteydessä. Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, voit tehdä tilauksen meille myös
sähköpostilla(gepetto@gepetto.fi). Lähetä meille seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero,
sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden tiedot.

Teemme tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetämme sähköpostiisi laskun.

Tilauksesi toimitetaan kun suoritus on maksettu tilillemme.
Emme lähetä tilauksia postiennakolla.

Toimitusaika

Tilauksesi lähtee varastoltamme pääasiassa 1-3 arkipäivän sisällä, ilmoitamme poikkeuksista sähköpostiosoitteeseen jonka asiakas on ilmoittanut tilaustiedoissa sivuillamme. Mikäli tuotteellasi on kiire, pyytäisimme ilmoittamaan siitä tilauksen yhteydessä. Jos kiire on tulenpalava kannattaa varmistaa onnistuuko vielä soittamalla Anulle 0503765808. Mikäli tuote jostain syystä loppuu varastostamme pitäisi loppumisen näkyä verkkokaupassa. Jos tuote on kuitenkin ehtinyt loppua ennen tiedon päivittymistä verkkokauppaan asiakkaalla on oikeus vaihtaa tuote toiseen
tuotteeseen, saada maksamansa raha takaisin tai odottaa tuotetta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Pakkausmateriaalia pyrimme kierrättämään mahdollisuuksien mukaan ja säästämään osaltamme luontoa. Sekä kirjeet että paketit toimitetaan suoraan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.

Toimitusosoitteen pystyt valitsemaan ostoskorissa.

Tilaukset toiseen osoitteeseenilman lisäkuluja: Voimme toimittaa tilauksesiyllätykseksi, lahjaksi… toiseen osoitteeseen.

Tilauksen yhteydessä kommenttikenttään voit ostoskorissa voit kirjoittaa lahjansaajan yhteystiedot tai voit valita toimitus toiseen osoitteeseen ja täyttää saajan tiedot. Lähetämme lahjatilaukset ilman hintatietoja.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kirjeenä tilatut tuotteet palautetaan kirjeenä ja niistä aiheutuneet todelliset kustannukset korvataan asiakkaalle kokonaisuudessaan. Ennen palautusta, ota yhteyttä sähkopostilla info@gepetto.fi. Mikäli haluat palauttaa vain osan tuotteista, emme palauta toimituskuluja.

Vaihto- ja palautusehdot jatkuu edelliseltä sivulta

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Emme lunasta postiennakkopalautuksia. Palautus on ilmaista kun siitä on tehty ilmoitus sähköpostilla info@gepetto.fi tai puhelimitse. Kerro sähköpostissasi tilausnumerosi ja yhteystietosi. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana, perimme uudelleen lähetyksestä kuluina normaalin toimitusmaksun. Mikäli palautus on tullut ilman edellä mainittua ilmoitusta
etukäteen, perimme palautuskuluina 10,00€. Tämä kulu kattaa meille palautuksesta aiheutuneet todelliset kulut ja paketin omistajan selvittämisestä aiheutuneen todellisen työajan. Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja. Oikeiden tietojen antaminen on asiakaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen toimituksesta perimme normaalit toimituskulut uudelleen.

Huom! Ilmainen palautusoikeus koskee Suomen alueelle tehtyjä tilauksia. Ulkomailta palauttaessa, perimme palautuksesta todelliset palautuskulut mitkä vaihtelevat maittain. Mikäli haluat palauttaa ulkomailta paketin, otathan yhteyttä niin saat ohjeet siihen. Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Rahapalautukset hoidamme viikon kuluessa siitä kun palautus on meille saapunut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@gepetto.fi. Käyttötavaroissa reklamaatio-oikeus on 6 kuukautta. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Mikäli sinullä on kysyttävää tuotteestasi,
otathan yhteyttä meihin.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postille.

Muuta:

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin

Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Tietoa maksutavoista

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi
näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.